chin up and we'll drown a little slower

Bästa biologiprovet någonsin är väl ändå när läraren är virrig och glömmer att ta bort svaren i nästan varje fråga och ändå så får man göra klart provet och lämna in det. Det är faktiskt helt okej för mig.

Nu har vi bara två biologiprov kvar dom närmaste två veckorna, jag har matteprov på torsdag och på måndag ska vi redovisa om sjukdomar/skador i hoven. Har lite att göra.

I eftermiddag är det träning och jag ska rida med stigbyglar, äntligen! Och på söndag ska jag nog tävla, äntligen! :D Blir 1.05 och 1.10 och det känns som en bra start på denna säsongen. Hoppas pengarna kommer in på kontot någon gång också så jag kan anmäla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback