WITH THE WIND IN YOUR HAIR AND THE SUN IN YOUR EYES YOU KNOW YOU BELONG HERE

nu fick bilderna faktiskt ligga ner för jag orkar inte bråka med dom.

Idag har jag och pappa suttit på skotern i sex timmar ungefär. Vi åkte först till gräftåvallen men vände ganska direkt och bestämt oss för att åka till arådalen. Det blåste ganska mycket upp på fjället men oj så fint det va! Tyvärr har jag bara usla mobilbilder och det är knappt så jag vill lägga upp dom för dom förstör mest bara. Vi stannade i alla fall i arådalen och fikade ett tag innan vi åkte vidare. Dom tre milen från arådalen mot svenstavik var helt otroliga! Vi hann knappt hem innan vi vände och åkte för att hämta grabbarna på skolan, vi tog skotern dit också.

En underbar dag hade jag i alla fall!

Kommentarer
Joe

Åååh Arådalen är mitt barndomsställe! Är INTE avis nejnej

2012-02-23 @ 07:22:59
URL: http://afavade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback