MEN OM JAG TAR MIG FRÅN EN SVIKEN DRÖM OCH HIT IGEN SÅ KANSKE JAG KAN KÄNNA MENINGEN MED TYSTNADEN

jag har saknat min lilla biffbiff. jag tror däremot inte att han har saknat mig lika mycket. han är mycket den där katten, men gosig, det är han inte. stackarn han ser ju helt livrädd ut!

Hade en mycket bra dag igår på myrviken och sen middag med michan, sara x2 och josefin. Sov hos josefin och emilia och idag följde jag med josefin till wargen. Sen åkte jag hem igen och har bara tagit det lugnt. Ätit lite semla och så där. Idag blir första natten som jag sover hemma, lite konstigt faktiskt. Imorgon håller jag tummen för bra väder för då ska jag och pappa köra skoter heeeeeela dan! På lördag åker jag förhoppningsvis till bydalen och åker bräda, yeeeees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback