LET US LAY IN THE SUN AND COUNT EVERY BEAUTIFUL THING WE CAN SEE

Efter att städat och sagt hejdå till mina fina vänner imorse åkte jag, mamma och grabbarna till persåsen. Vi åkte bob ett bra tag och sen åkte vi lite skidor också. Att trycka ner en inte helt läkt krossad fot i ett på slalompjäxor är kanske inte det skönaste som finns men oj så värt det! Åkte hem och åt lax och sen åkte jag och pappa på årsmöte i brunflo.

Nu sitter jag i mommas lägenhet där jag ska sova inatt. Pappa kommer och hämtar mig halv nio imorgon och då åker vi till ope för att hämta lite ved och sen åker jag till myrviken och hälsar på där. Efter det tar jag bussen in till stan igen för att äta middag med michan, josefin och sara och sova hos josefin för på tisdag ska jag följa med henne till wargen :)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan framför två och en halv män ett tag innan jag ska hoppa in i duschen och sen sova.

Kommentarer
Josefin

Åh det är så skönt att veta att du är hemma!!! <3

2012-02-19 @ 22:47:07
URL: http://afacade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback