AND THERE'S NO WAY TO EXPLAINE IT THERE'S NO WAY TO TELL ANYONE

söndag 26 februari.


åkte till persåsen med pappa, småbröderna, lillkusinen, två farbröder, ena farbrorns tjej och hennes tre barn för att åka bob. det var perfekt före, härligt väder och en underbar dag! vi kraschade flera gånger var, jag blev bland annat utprejad i nätet två gånger och ner i ett stort hål en gång. blåmärken över hela knäna, bena och säkert flera andra ställen också men det är det så värt! när vi kom hem tog jag en tur upp mot vikkojan med skotern och sen åt vi ostkaka och kladdkakemuffins. halv elva åkte jag och pappa mot östersunds tågstation och halv tolv satt jag på tåget mot stockholm och linköping.

jag har haft ett helt otroligt underbart lov med massa underbar människor och om jag har räknat rätt och allt blir som det är tänkt är det bara fem veckor kvar tills jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback