MEN DRA ÅT HELVETE

För det första satt jag heeela kvällen igår och försökte få ihop en animerad header till företagets hemsida. Skulle bara göra dom sista små ändringarna och minska ner den lite eftersom den var för stor för att spara. Nä, då hänger sig hela photoshop så ja, det var ju bara att starta om nu på morgonen. Inget sparat eller någonting. Amen jippi!
 
För det andra har jag nu snoozat i en och en halv timme och verkligen inte tagit mig upp, fått en kattastrof i ansiktet ungefär 10 gånger, hoppat tio meter upp i luften av kattslagsmål och dessutom kommer pappan upp och frågar vad hästen ska ha på sig ute (yes, tänkte jag då tar han ut honom) men lämnar sen lampan på. Går upp och går ut för att ta ut hästen och då har pappan varit snäll och tagit ut honom. Nyvaken, sur och trött var jag inte jättetacksam just då... Inte blev det bättre för att det slutade med att jag knappt kunde andas.
 
Är det såhär den nya eran ska vara så hade jorden gärna fått gå under istället.
 
230335_463570530366639_387920674_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback