KOM TILLBAKS JAG LOVAR OCH JAG SVÄR JAG KAN VARA ALLT DET DÄR DU VILLE HA DET FIXAR VÄL JAG

Idag har jag storhandlat. Det ni! Gick till stallet strax innan nio och mockade, sen tillbaka, missade första bussen och sprang till nästa buss. Cålle har idag fått en höpåse till sin halm (som han annars är så vänlig och lägger över hela boxen), en saltsten som han förhoppningsvis äter och ett finfint bogskydd. Jag har fått ett par svarta jeans från cubus och tre stycken tröjor från carlings som det till och med var halva priset på. Dessutom har jag handlat julklappar åt min kära familj. 
 
Trollisen fick gå ett litet pass utan speciella krav barbacka i ridhuset. Han är så söt och så fin men ibland är han ganska dryg också. Imorgon kommer förhoppningsvis hovslagaren och skor min häst också (sådär en vecka senare) och är det inte lika bra väder imorgon som det varit dom senaste dagarna blir jag ledsen för imorgon ska vi rida ut! 
 
 
fick fina lussekatter av mamman på posten, mums mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback