JANUARI 2012

Började 2012 på bästa sätt med några av världens finaste vänner. 
 
 
Och den 10 var allt som vanligt igen med skola och tok.
 
 
Den 11 fick jag hästen på foten och enligt läkaren var det ju inget större fel, typ en krosskada. Det visade sig ju sen att det kanske var lite värre än så, typ en lilltå som var helt av och lite sånt + att jag kommer ha problem med foten i 6-7 år.
Två dagar efter satt jag på hästen igen, dock utan stigbyglar, och sen forsatte träningarna hela månaden.
 
Hästen hoppade tokigt och jag fick massor med balansträning.
 
I slutet av januari började jag rida med stigbyglar igen och det gick väl hyffsat bra. 
 
Och den 29 åkte vi till Nyköping och hoppade 1.10 med ett världigt onödigt litet nedslag. Vinsten på den tävlingen var nog att jag lyckades pressa ner foten i mina vanliga ridstövlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback