FEBRUARI 2012

Den 17 var jag hemma igen på sportlov och om jag inte minns fel satt jag på tåget i 12 timmar innan jag fick träffa mina braiga kompisar.
 
Den 18 var det dags för sundinsrännet.
 
 
 
Och så avslutade vi kvällen med lite film.
 
 
 
Den 19 tog jag mig en tur med skotern och vi åkte till Persåsen och åkte bob och skidor.
 
 
 
Den 20 åt vi god mat och tårta för att fira att Sara blev 17.
 
 
Den 23 hälsade jag på på min gamla skola, där kastade semlor på varandra och på golvet.
 
 
 
 
 
Den 22 tog jag och pappan en tur upp på fjället. Där blåste det en del men det var bra ändå och vägen tillbaka var helt underbar!
 
 
 
Den 24 kom lillkusinen och då tog vi en tur halvvägs upp på fjället och grillade korv och så.
 
 
Och den 24 åt vi middag hos linnea.
 
 
 
 
 
När jag kom tillbaka till linköping var det snöfritt och kändes som april, hästen var fin, Idor fick mindre fina knoppar och vi plockade träd med loppan för att grilla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback