THIS IS THE END OF THE RAINBOW WHERE NO ONE CAN BE TO SAD

Idag har jag sålt för hela 350 kr på loppisen, det går bra nu! Fortsätter det så här så klagar jag inte alls.
 
Idag fick häste lite vila, vi red upp i skogen och han fick gå där och beta lite i 40 minuter ungefär innan jag blev helt galen på alla flugor, myggor, bromsar och allt va det nu va. Jag vågar inte planera alls vad vi ska göra imorgon för då kommer väl vädret inte alls att sammarbeta (men om det gör det så ska vi hoppa mohahahah)
 
Jag funderar också på om man kanske kanske nån dag kunde övertala pappan att åka bort till Hallen och hoppa lite där (han har faktiskt nämnt det några gånger) (åhhh jag vill ha körkort!!!!) men jag har en känsla av att underlaget är alldeles jättehårt där och jag vet inte ens om det är några hinder kvar? Jaja får väl se hur det blir men jag är i alla fall otroligt sugen på att hoppa ordentligt (och jag är väldigt tävlingssugen också, bläää på att det inte finns några tävlingar)
 
Nu ska jag låna ut datorn till lillebror som vill kolla på Bilar, och även om jag gärna vill göra honom sällskap så tror jag att jag tar mig en promenad ner till pappa och båten och hör om han vill ha nån hjälp.
 

världens sämsta bild men han är ju bara för söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback