PEOPLE TOO WEAK TO FOLLOW THEIR DREAMS WILL ALWAYS TRY AND DISCOURAGE YOURS

Hästen var så otroligt fin igår!! Känner att vi redan börjar få lite ordning på många av dom småsakerna jag märkte att vi behöver träna mer på. Vi värmde upp med mycket travarbete, sidvärtes och lite galoppfattningar och avsaktningar till trav längs vällviksvägen. Sen hoppade vi några språng och jag vet inte vad jag tänkte på när jag flyttade hindret för det stod precis bakom en stor gräsbuske som han inte har trampat ner. Så vi hoppade hindret ganska snett på en åtta, lite omhoppningssvängar. Från början var han väldigt flamsig, okoncentrerad och vinglig men efter att jag höjde hindret ett hål blev han riktigt fin med tanke på att vi har hoppat så pass lite senaste tiden.
 
 
Igår kväll åkte jag till Josefin och vi tog fyrhjulingen och en kladdkaka och våldgästade Sara, kollade på Eva och Adam och Happy Feet 2, skrattade, hade det bra och tog sen fyrhjulingen hem till Josefin där vi efter att ha pratat lite somnade vid ett ungefär. Vid halv tio imorse kom pappa och hämtade mig och sen har jag suttit bänkad framför tvn nästan hela dagen och kollat på nationshoppningen. Jag fattar inte hur nervös jag blir när jag kollar på när andra hoppar. Nä, det är mycket bättre att hoppa själv. Laget ligger i alla fall delad två och både Henrik och Roffe har två stycken nollor!
 
Nu är det min och hästen tur och jag har inte riktigt tänkt ut vad vi ska göra än men kan tänka mig att det blir något liknande igår om underlaget tillåter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback