I WONDER WHAT OTHER PEOPLE THINK OF ME

Idag har jag städat köket, matrummet, hallen och vardagsrummet. Fan vad jag är bra! Måste va den perfekta dottern. Jag har dessutom sålt för 265 kr på loppisen och förbannat regnet som alltid alltid alltid kommer när jag hoppar upp på hästen. Idag spöregnade det kan jag säga och jag tycker synd om min sadel :( 
 
Vi red i alla fall lite i hagen innan vi insåg att det blev alldeles för upptrampat och han inte riktigt kunde slappna av eftersom han kände att det var halt i gräset. Så vi red ner till vällviksbacken och körde några intervaller med galopp upp och trav ner. Inget som han bli så speciellt trött av när han är i den här formen men när regnet började rinna ner i mina ridstövlar kände vi att det nog var nog.
 
Imorgon ska jag nog skippa i ridbyxorna och hoppa upp på hästen så fort jag kommer ut så kanske inte regnet hinner ikapp oss! Jag är trött på den här sommaren nu, jag vill ha sol annars kan det kvitta. Hellre snö än regn.
 
 

Kommentarer
Nina

:)

2012-08-02 @ 09:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback