EVERY SUMMER HAS A STORY

Har haft en väldigt trevlig kväll med fina och roliga vänner (gamla klasskompisar och en utböling) med lång väntan, mycket skratt, italienska på en kvart, nachos, yranprat och mycket annat roligt. När jag kom hem stod hästen ute på lägdan och åt gräs, det tyckte han var mycket trevligt. Gräset är alltid grönare på andra sidan staketet? 
 
Nu har jag varit uppe i 18 timmar idag och jag sov två timmar inatt. Förhoppningsvis somnar jag fort ikväll men eftersom jag sover i soffan så kan jag ändå inte somna förns alla andra har gått och lagt sig och grabbarna verkar ju vägra (i-landsproblem?). Får väl se hur pigg jag är imorgon helt enkelt...
 
finaste ♥

Kommentarer
Josefin

Är det jag som är den utbölingen!?

Svar: ja det är du det känn dig träffad miffo
Ebba Seger

2012-08-09 @ 13:24:12
URL: http://josefinisbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback