EVERYBODY'S WAITING FOR YOU TO BREAK DOWN EVERYBODY'S WATCHING TO SEE THE FALLOUT


Red iväg och mötte Michan och sov hos henne igår. Det var en bra kväll! Vi delade hage, gjorde en box av stallgången, bakade kladdkaka, kollade på fim och somnade i soffan och på golvet. Igår vaknade jag vid halv sju och sen ungefär varannan minut enda till halv åtta när jag väckte Michan och vi gick upp och läppte ut hästarna och åt frukost. Sen gick jag iväg till Marléne och matade lite killingar och sånt där. Sen kom Michan över och vi red ut, hon på lilla Mysak och jag på Pilgrim, fin häst. Sen gick vi hem, åt lite kladdkaka, somnade nästan i soffan och red hemåt igen.

Hoppade ett träd på vägen hem, mätte lite slarvigt så där på hästen och kom fram till att den borde va 1.50-1.55. Va lite osäker på om vi skulle hoppa eftersom det är tävling imorgon men galopperade mot, tänkte att vi hoppar om vi hittar ett bra avstånd, samlade ihop lite, såg världens avstånd lite framåt, kände hur hästen verkligen tog tag i hindret och hoppade över det som ingenting! Däremot var han i kvistarna lite så jag skulle kunna tro att han hoppade kanske 1.40-1.45. Inte illa!!

Jag har dessutom varit ute och övningskört idag, första gången sen i början av sommarn. Gick faktiskt helt okej tycker jag!

Fick en fin keps av Michans pappa också!


Hästen har fläta i svansen och står ute i stallet och taggar, jag packar dom sista grejerna imorgon och gör hästen fin (hoppas på en inte allt för lerig hage). Vi åker kvart över elva, lyx!

Nu sitter jag och kollar på världscupfinalen, är lite sur på Roffe och undrar lite över hur man kan vara läkare och elitryttare på samma gång?

Kommentarer
Michan

Jag grinar ihjäl för jag världscupfinalen igår! Hur gick det???

Roffe är så himla bra, typ bäst!

Haha åh vad söt du var i lilla kepsen! :D Likisar!

Skitrytt idag då och känslan säger mig att vi taggar båda lika mycket! Puss på dig fina Ebba<3

2012-04-21 @ 07:51:55
URL: http://michaaelajanssson.blogg.se/
Michan

Missade världscupfinalen***

2012-04-21 @ 07:52:59
URL: http://michaaelajanssson.blogg.se/
Michan

Missade världscupfinalen***

2012-04-21 @ 07:54:09
URL: http://michaaelajanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback