ALL THAT IS GOLD DO NOT GLITTER NOT ALL THOSE WHO WANDER ARE LOST

Herr Doktor sa att foten inte mådde så bra, så den ska röntgas nån dag framöver. Förhoppningsvis en bra dag. Fast jag vet faktiskt inte riktigt varför för dom kunde ändå inte göra något åt det. Konstigt värre! Den var tydligen bruten ändå, strålbenet eller vad det hette. Jaja, nån gång i livet lär det väl bli bra.
Nu är stallet helt klart. Köpte lite havre till hästen som Aston hjälpte mig kör upp med fyrhjulingen, han är en duktig liten pojke han! Sen hjälpte han mig packa mat till hästen och ge kaninen mat medan jag mockade. Sen körde vi upp till skogen och hämtade lite hinder. 15 kronor fick han som mat till grisen. Det blev han väldigt glad över!

Nu har jag precis ätit god ostkaka och nu ska jag ut och fixa hästen och rida iväg till Michan. Jag och Trollis sover där inatt, mysigt värre!!

Kommentarer
Josefin Isberg

Sv; Jaa vi bara skiter i sängen, skiter i allt och drar härifrån!!

PS. DIN BLOGG GLÖMMER MIG OCKSÅ

2012-04-19 @ 22:15:23
URL: http://afacade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback