NÄR ALLTING GÅR EMOT SKA JAG HÅLLA KVAR

Lovar pappa att fortsätta rida med väst även efter att jag har fyllt 18. Får en vecka senare hem den här snyggingen:
sämre bilder men jag är LYCKLIG!!!
Tänk sen också jämtlandsflaggan på, superbraigt juuu!!

Så nu är jag ännu mer taggad tills imorgon för då inviger vi den!

1.10



1.20


Japp, det ska gå bäst och vi ska testa det tvådelade och se om det flyter mer i svängarna på det kanske? Får väl se om vi kör med eller utan nosgrimma. Struntar vi i nosgrimman så kan vi till och med ha fintränset!

Har varit vaken sen sju imorse efter en rolig kväll och natt på torpet med fina pojkar. Det positiva med att jag inte kunde somna om va ju att jag i alla fall fick APL-rapporten gjord. Nu ska jag ut och fixa stallet, rida (tvinga upp mamma och Ingela på hästryggen igen), putsa och packa. Ikväll kommer Saris och Josef och så åker vi till Michan med presenter och lite sånt. Den här gången SKA fyrhjulingen funka!!

Kommentarer
Josefin

Annars pissar jag på den. Allvarligt.

2012-04-28 @ 14:31:07
URL: http://afacade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback