HERE LET ME TAKE SOM OF THAT PAIN YOU SHOULDN'T BEAR IT ON YOUR OWN

Tog med mamman och småbröderna för att hälsa på killingarna idag, det tyckte dom va mycket roligt! Resten av dagen har vi halmat åt alla getter och killingar och fixat alla andra grejer. Efter lunch var det hästarnas tur, Ann-Sofie, Sofie och Viktor körde Stintan, William red lilla Mysak, Marléne red Albin och jag red Pilgrim. Precis då fick vi dessutom jättehärligt väder så det var en väldigt härlig och mysig ridtur på pigga hästar! :)

Gick till Michan en liten stund, kollade på världscupfinalen, åkte hem, fortsatte kolla på världscupfinalen, åt mat och tog med Aston ut på en ridtur. Han satt framför mig när vi skrittade runt lite i skogen och vi travade till och med lite grann. Duktiga hästen!! :D Sen sköt vi lite luftgevär och sen dess har jag inte gjort så mycket annat än bakat en kladdkaka. Skulle rita lite på mitt stall men det sket sig ju.

Eeh och ja, bilder från idag har jag på mobilen som ligger långt bort vid fotänden av sängen så jag orkar inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback