BUT I DON'T WANT ANYONE ELSE IN THE WORLD

att gallopera full fart över en stor lägda med utsträkta armar och slutna ögon är något av det bästa som finns. det är frihet. lycka. det är att flyga. på riktigt.
Uppbokat hela veckan i stort sett. Praktik imorgon och på fredag (får inte riktigt in i mitt huvud att det är onsdag idag, men det är det va?), film på fredag med fina vänner, åka till Michan med Josefin och presenter på lördag kväll samt fixa alla grejer och hästen till tävlingen under dagen, tävling på söndag, finbesök av Sära på måndag, hitta på nåt med Linnea (och nån mer) på måndag kväll (förhoppningsvis) och tidigt på tisdag morgon bär det av ner mot Linköping igen. Jag fattar verkligen inte hur tiden kan gå så otroligt fort?! Men då är det ju bara ungefär fyra och en halv vecka kvar till sommarlov och cirka fem veckor till ITALIEN!!? Jag längtar ihjäl mig även fast jag inte alls förstår hur jag ska klara mig utan världens bästa häst i fem veckor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback