AND MAY THE ODDS BE EVER IN YOUR FAVOR


Igår blev jag bjuden på mumsig middag av Josefin och Linnea, vi satt och pratade ett tag och sen traskade vi iväg till bion för att kolla på the hunger games. Jag blev bjuden på den med snälla som dom är! Den var bra tycker jag, spännande men jag fattar inte riktigt hur människan som skrev den där boken kom på det där himla spelet? Sen traskade vi hem till Josef igen, åt vitlöksbröd, frukt och kex och kollade på big brother. Sen gick vi och la oss, kollade på det brinner, blev ganska så livrädda när Emilia kom och somnade sen ganska fort.
Idag gick vi upp runt tio halv elva, åt lite frukost och sen kom mamma och grabbarna och hämtade mig och vi åkte till storsjöbadet. Busade en massa med grabbsen, tappade låsarmbandsgrejen, fick tillbaka den, busade lite mer, Albin tappade sitt låsarmandsgrej, hittade den, busade ännu lite mer och sen åkte vi till Max, gick på dollar och åkte till sist hem. Fast på vägen hem kollade vi på ett hus i Oviken och det visade sig att det var visning där så vi traskade in.  Jag och mamma myste ner oss framför Amelie när vi kom hem, grabbarna är hos momma, jag ska ut och ta in hästen och sen blir det Greys. Superdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback