jag är kvar hos er

sitter i min ensamhet i vårat äckliga kök med min fina nya skoldator och väntar på att nån ska vakna. jag och elin gick och la oss kvart över tre och tove gick och la sig typ halv tolv. imorse klev jag och tove upp halv sju och cyklade iväg till stallet för att fodra. sen cyklade vi tillbaka, åt frukost och sov en stund för att sedan cykla till stallet igen och släppa ut hästarna. sen ridade vi lite tavlan i väntan på toves mamma. jag cyklade tillbaka till huset och sen dess har jag suttit här och haft tråkigt. maja kom för ett tag sen, pratade lite, bytte om och sprang iväg till stallet. om en vecka får vi äntligen tävla och på fredag kommer pappa! jag har planerat att cykla till stallet vid två för att mocka, fixa mat och sen ta in hästarna. sen ska jag rida. tror att jag rider på banan och mjukgör honom, men vi får se.

detta var vad vi roade oss med inatt:
sjöng hallelujah, min lilla ponny, vitsippan mm
och var så otroligt heta.

Kommentarer
linnea

jag saknar dig så att hjärtat brister, tänker på dig varje dag. <3

2011-09-10 @ 14:35:01
URL: http://liinneafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback