from young, we were taught how to love but not how to stop

Imorse gick jag och Maja upp kvart i sju och gick till skolan och åt frukost. Maja skulle sätta sig och läsa på biblioteket för vi hade samtal om en bok som vi hade läst men biblioteket var stängt. Sen kom Elin tillbaka. På svenskan pratade vi lite om böckerna i olika grupper och nu sitter jag, Elin och Maja i ett grupprum. Jag är klar med allt men dom har lite läsloggar kvar, haha! Om 40 minuter har vi matte med kurtis, jippie! nä. Sen har vi tydligen livskunskap, det va nåt nytt. Efter lunch har vi engelska och sen rider vi inte förns halv fem. Trollet ska gå lite lungt för han har tappat en sko. Hoppas hovslagaren kan komma så snabbt som möjligt.

jag saknar min pudd, min skog, mitt jämtland, min familj, mina vänner, jag saknar till och med tjockiskatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback