i can't come home til everyone is singing la lalala lalala

Catago sport senskydd
Dom här skydden ska jag köpa har jag bestämt nu. Mina är helt sönder och svarta och tråkiga så dom blir nu mer bara träningskydd så får dessa bli tävlingsskydd. Dock är det vanliga strykkappor och Cålle behöver sånna som går runt på båda sidorna annars surrar dom bara runt. Men jag har funderat på om jag ska sluta använda strykkappor på tävlingar, han behöver det ju faktiskt inte utan jag har det bara på säkerhets skull och fram tills i år hade jag inte ens strykkappor på honom för jag hade inte råd med dom som var godkända för unghästar. Så det ska nog gå, han kanske blir lite mer rädd om sig då. Här finns dom.

Mamma, kan du beställa? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback