att vara med honom är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött

Idag stannde jag hemma från skolan. Ont i huvudet, feber och dessutom börjar jag blöda näsblod hela tiden. så jag tyckte att det kändes bättre att försöka bli frisk på riktigt istället. Jag missar träningen och det är ju lite tråkigt men det kommer ganska många fler träningar så det spelar inte så stor roll. Jag gick i alla fall bort till hästen i morse och pussade på honom och la på honom ett täcke. Och sen har jag sovit. Nu ska jag nog jobba lite på redovisningen om praktiken och sen kaske jag går bort och kollar på träningen eller så går jag direkt till stallet och fixar där. Jag borde egetligen rida för jag skrittade och travade bara igår men jag orkar inte så ha får vila och det dör han inte av.

Önskar att det kunde ploppa fram lite glass och choklad här för affären är för långt bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback