now i wish it didn't bother me anymore

har man inget liv så ha man inte det.

för ett år sedan.
hur gammal var du? - 15
vilken klass gick du i? - nio a
vad hade du för hårfärg? - som nu
hur lång var du? - 1.68 tror jag minsan
vem var du kär i? -
hade du någon pojk/flickvän? - nej
vad brukade du göra på fritiden? - rida, stallet, kompisar & fota
vilka umgicks du med? - dom jag är med för det mesta nu för tiden (hemma) tror jag
hur såg du ut? - som mig själv tror jag. eller nä, jag vet inte. som nu nog.
var allt bättre då? - mycket
skulle du vilja gå tillbaka dit? - mycket gärna
har du förändrats? - det har jag väl det gör vi ju alla. men så mycket har jag nog inte förändrats. hoppas jag.

nu.
hur gammal är du? - om jag va 15 för ett år sen hoppas jag att jag är 16 nu då
vilken klass går du i? - ettan på vretagymnasiet
vad har du för hårfärg? - min naturliga. någon slags blond av något slag
hur lång är du? - 1.68 nu också skulle jag gissa på
vem är du kär i? - vad är kärlek egentligen?
har du någon pojk/flickvän? - nej
vad brukar du göra på fritiden? - vilken fritid? nä, men hästarna och stallet är hela min fritid.
vilka umgås du med? - dom som bor här, som jag går i samma klass som och delar stall med.
hur ser du ut? - som en ebba av något slag

har du.
kysst någon? - ja
sovit bredvid någon av samma kön? - ja
sovit bredvid någon av motsatt kön? - ja
slagit ner någon? - beror på hur man ser det. jag har inte slagit ner någon men jag har kastat ner någon.
ljugit för en bra vän? - tror inte det
svikit någon? - det hoppas jag inte
fuskat på prov/läxförhör? - nej
blivit kallad bögjävel? - tror inte det
kallat någon bögjävel? - nej
duckit alkohol? - ja

vem.
skrev du senast till på msn? - har inte använt det på miljoner år tror jag
kramade du senast? - lillebor
sov du hos senast? - sara
vill du vara med just nu? - familjen, puddi och vännerna där hemma
rignde dig senast? - mamma och pappa
skickade ett sms till dig senast? - daniel
skickade du ett sms till senast? - daniel

vad.
drack du senast? - vatten
köpte du senast? - en mössa och macarons
gjorde du igår? - busade med pudding och småbröderna, åt middag, packade, åkte tåg en massa massa massa.
ska du göra imorgon? - skolan, säga hejdå till pappa
vill du göa just nu? - vara hemma
åt du senast? - vindruvor
är närmast dig som är rosa? - min dator

hur bor du? - studentkorridor kan man väl kalla det. internat är ett annat namn.
brukar du komma i tid? - ja
kan du laga mat? - enligt mig: ja enligt pappa: nej enligt min mage: njaa
vad har du på dig just nu? - sovtroja och trosor
har du någon fobi? - jag har nog väldigt många rädslor men ingen fobi skulle jag nog säga. eller fatkiskt så vet jag inte.
hade du en ba kväll igår? - nej (fast middagen var jättebra!)
din favoritdryck på morgonen? - milko-mjölk
var fick du dina senaste pengar i från? - bankomaten. fast egentligen var det ju studiebidraget.
har du sovit i din egen säng i natt? - nej
vad hade du sönder senast? - jadu, bra fråga
vem snackade du med senast? - pappa
varm favoitdricka? - mommas varma, osötade svartvinbärssaft
favoritdricka när du är riktigt törstig? - milko-mjölk ibland, ibland kallt vatten
när gjode du senast något riktigt dumt? - igår kanske. eller? jag vet inte.
saknar du någon just nu? - ja
vad ska man göra för att få dig iriterad? - mycket kan göra mig irriterad faktiskt
intressen? - hästar, fotografering
senaste personen som ringde dig? - mamma och pappa
vill du ha barn? - jag vet inte
längtar du till din nästa födelsedag? - nej
har du rakat dina ben någon gång? - ja
är du sugen på något nu? - nej
använder du hudkräm? - när jag orkar
attraheras du av män med skägg? - njaa
micro-pop eller poppa själv? - micro
brukar du baka? - när jag är hemma
är du nöjd med ditt liv som det är nu? - tyvärr, nej.
har någon annan sovit i din säng inatt? - nej
vad tycker du är äckligt? - vårat kök till exempel
har du pengar på mobilen? - ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback