sättet som mycket stutsiga djur säger goddag på tycks alltid sluta med att man får öronen fulla av sand

Eftersom jag gick hem från skolan igår missade vi dressyrträningen och hur tråkigt det än är så kände jag att cålle behövde lite dressyr så vi tog den träningen idag istället. Han blev riktigt fin i traven, jag kom åt honom och han jobbade med bakbenen och höjde ryggen. I galeoppen var han också fin, jag orkade inte riktigt korta honom nog mycket för att hitta den där korta galoppen där han verkligen blir en fjäder men vi fick till några galoppsprång då och då :) Jag får försöka bli frisk nu nån gång! Också ska jag och Frida börja gymma har vi bestämt. När vihar ett gym som vi får använda gratis är det lika bra att utnyttja det så kanske jag orkar rida ordentligt också :D
Imorgon ska vi galoppträna på travslingan (ironiskt) och kanske åka till hööks och köpa julklappar :)
jag vill ha snö!

Kommentarer
Sara Carlsson

sv: det går ju att ha till ljusbrunt träns också, de få centimeterna som lädret är, tänker man knappt på :)

Jag har haft swarovskipannband med svart läder till ljusbrunt träns, utan att det ser konstigt ut

2011-11-27 @ 00:27:46
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback