& when you think about me, i hope they're happy thoughts

I över en vecka har jag varit här nu. Och det känns. Den här veckan har gått riktigt fort, fast ändå inte. Eller jag vet inte. Igår åkte vi i alla fall iväg på tävling. Det gick bra. Idag var några iväg på tävling, men det va färre hästar så jag och Irene stannade hemma och tog hand om hästarna som va kvar här.

Det är lite tomt här nu, när Johanna, Fanny och Lovisa åkte hem i torsdags, Paula är magsjuk och lilla Viktor åkte idag, fast han kommer i och för sig tillbaka på måndag. Bra eller dåligt, jag vet inte ;) Det är lite mer att göra också, men nästan bättre det än att allt blir gjort jättefort och sen sitter man bara och väntar på att nåt ska hända.

Nu måste jag verkligen sova, jag är supertrött som vanligt.
jag och kållan förra sommarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback