visst du kan skratta och låtsas som ingenting

Den här dagen har väl varit som dom flesta andra dagar. Jag vet inte äns vad det är för dag idag. Man blir hellt förvirrad här, men vad spelar det för roll? :) Trollhästen var flamsig idag och jag vet inte alls vad jag höll på med? Men jaja, vi fick till det ganska bra på slutet i alla fall och all måste ju ha dåliga dagar ibland, även dom bästa ;)
På kvällen bad vi i alla fall thalens fodra, och sen åkte vi iväg och shoppade, efter att alla hade duschat. Vi hade det väldigt trevligt och roligt, jag köpte mig en tjocktröja för 99 kr, ett par röda jeans för 99 kr och ett par röda solglasögon för 79 kr. Allt på cubus.


sen åkte vi hem igen och rebecka lagade jättegoda qournbitar till mig! :) jag tycker att hon kan bli min privatkock när jag flyttar, det är ändå inte så långt mellan norrköping och linköping. Nu ska jag sova, när jag har bråkat klart med min mobil. Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback