redo eller inte, livet går vidare.

Jag har sammanlagt sex lediga dagar det här sommarlovet, och fyra av dom är regniga och tråkiga. Tack, tack så väldigt mycket!

Så, i sommar har jag än så länge solat, badat, kört epa och ridit. I lördas kväll tog jag epan och hämtade Michan och Sara i Välje och sen åkte vi ner till vällviken och badade. Det var mysigt :) Sen åkte vi tillbaka till michan och sov där. På söndan åkte jag hem och sen har jag inte gjort så mycket mer. Det har varit regnigt och tråkigt och jag har knappt haft lust att åka upp till hästarna och rida :/

Jag har iaf börjat tvätta och snart är det väl dags att börja packa också. På torda natt åker jag och cålle ner till västerås till arnold assarsson och blir där i fem veckor. Jag ska jobba tills jag knappt orkar stå upp och förhoppningsvis ska cålle det med :) Men innan vi åker ska jag hinna med en grillkväll med mina vänner, förhoppningsvis kan så många som möjligt komma! Känns hemskt att jag kanske har sett vissa av dom för sista gången i mitt liv.

När jag och cålle kommer hem från västerås väntar klubbens stora tävling där vi ska både jobba och tävla. Sen börjar jag sommarjobba på dalsätra och direkt efter det är det dags att flytta. Hur ska jag hinna med allt som jag vill göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback