'cause i'm not who i used to be

Igår fick jag sovmorgon, det tyckte jag var väldigt snällt av tjejerna! :) Det var en ganska lugn dag för mig. Det var härligt!
Idag var det däremot upp samma tid som vanligt, ganska härligt ändå. Jag red Cordina idag också, inte en jätterolig häst, stark som bara den i galoppen och efter att man har galopperat och måste dessutom gå på hack för hon har sår i munnen. Dessutom är hon väldigt stel i vänster och det kändes väldigt konstigt att rida en så "lång" häst. (även fast det egentligen är min som är kort). Men för att vara första gången jag satt på henne tyckte jag att det gick ganska bra ändå.

Klockan kvart över fyra kom Kiki med sin lilla lastbil och Skrot och hämtade mig och Cålle, medan Viktor, Emma och deras hästar åkte med Arnold, också åkte vi iväg till Rocklunda och hoppade. Det gick ganska bra. Cålle fjantade sig lite men lyssnade bra. Han hoppade vatten också, inte jätteroligt tyckte han men det funkade. Banken va inga problem alls. Kiki åkte av också, det va lite läskigt. Dom fick ingen kontakt med henne på flera minuter och ambulansen fick komma. Hon kvicknade däremot till strax innan den kom men fick ändå följa med till sjukhuset så dom kunde kolla henne. Hoppas det går bra för henne! Irene och Rebecka fick komma och hämta mig, Cålle, Skrot och lastbilen och det gick ju bra det med.

Idag har det förövrigt varit 41 grader i solen, den gången jag kollade och jag har fått världens finaste bränna efter linnet och sportbhn. Resten av mig är typ helt vit förutom en lite del av benenen där jag har vikt upp ridbyxorna. Det är väldigt fint :)

här skulle det sitta en bild, men min dator är jobbig och jag är trött, så ni för liksom använda er fantasi och fxa hit en fin liten bild alldeles själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback