there is not enough time

Lugnare jobb nu. Börjar halv tio och slutar halv tre om vi inte tar nån rast. Jobbar med Elina och det är väldigt fint. Idag har jag dessutom träffat lite människor, det va trevligt det :) Och på torsdag blir det nog yran, tror att jag tar och köper ett tredagars istället nu när jag har nån stans att sova också. Jag, Jossan och Linnea (?) sover i mommas lägenhet, det blir grymt!

Idag och igår har jag varit lat, tröttare än tröttast är jag. Har i alla fall hjälpt till med maten, bakat och bytt däck på fyrhjulingen (med hjälp av femåringen) idag. Så nu ska jag ut och skritta cålle och sen ska hästarna upp på bete. Kanske ska ringa om den där lilla ponnyn också så den kommer hit snart. Sova ska jag göra också, sova massor! Imorgon ska jag ta fyrhjulingen till jobbet så då måste jag ta mig upp lite tidigare också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback