smile, it makes people wonder what you did last night

Imorgon smäller det!! :D
Jag tror jag tar och dör lite grann, oj så jag längtar!

Idag har jag och Elina bakat en tigerkaka, det va fint. Och efter lunchen tog vi rast och köpte oss en varsin mjukglass, mums! Sen tog vi med oss Kerstin och gick ner till ica och handlade, där träffade vi både gurr, gabbe, emilia, lina och anna :) sen tog jag min fina fyrhjuling hem igen.

Imorgon jobbar jag till fyra och på fredag har jag tagit ledigt så jag åker in till stan imorgon och går på yran med bästa Linnea och Jossan! Underbart! Jag bestämde mig i sista minuten att gå alla re dagar ändå, mycket roligare så :) pepppepppepp kan jag säga!

Nu ska jag ta och gå ner till momma innan hon tror att jag har dött eller nåt.
Glad för din skull mamma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback