kan inte tänka, jag står bara här och ler

Jaha, såklart lyckades jag försova mig imorse. Så jag slängde i mig lite fil och musli och sen åkte vi iväg till östersundstravet. Där har vi jobbat hela dan och förberätt inför helgens tävlingar. Jag har tejpat krubbor, lagat en box, flyttat transporter, satt ihop papper och mycket mer. Pappa har kört välten några gånger på ridbanan för att försöka få till underlaget så bra som möjligt så det blev ganska sent. Halv 12 kom vi hem och eftersom jag försov mig så fick jag kasta mig upp på hästen för att rida igenom honom och sen packade jag. Jag har inte packat mina grejer så det får jag göra imorgon. Och jag vill så himla gärna duscha men jag orkar inte och vågar inte. Jag känner inte för att stå med balsam i håret när vattnet tar slut. Klockan står på 6 och jag sover i soffan i natt, för annars kommer inte jag ta mig upp imorgon.

Imorgon tar vi med trollet in så slipper vi åka fram och tillbaka hela tiden. Vi kommer att bo i stan i helgen, jag har inte riktigt bestämt mig vart jag ska bo bara. Stackars Cålle får stå inne hela dan imorgon, men jag ska försöka hinna med att rida igenom honom på kvällen också får dom sova ute inatt så det blir nog bra ändå :)

Dessutom har jag fått reda på att Häst é Bäst har tagit hem whitakergrejer och bla dom ridbyxorna jag vill ha. Dom kommer dessutom på tävlingen och kommer då att ha med sig dom så har bestämt att jag ska köpa ett par i helgen. Det gjorde mig lycklig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback