& jag går sönder i tystnad

Så otroligt trött nu. Jag sov typ två timmar ikväll innan fodringen och jag är fortfarande helt slut. Så jag gav upp tidigt idag, men får väl ta igen det nån annan dag då :)
Dagarna flyter på bra. Vi är rätt så många nu, Jag, Irene, Dani, Mattias, Marielle och Amanda, så det går undan. Lite mindre att göra än när vi var bara två. Det är väl både bra och dåligt, för man får lite mindre koll och blir nästan lite slöare eller vad man ska säga. Men samtidigt är det grymt skönt att vara klar tidigt! :) Och nu är det bara fem dagar kvar tills jag åker.., fyra dagar kvar tills pappa och grabbarna kommer ner. Det känns helt sjuk, vad ska jag göra när jag kommer hem? Jag kommer vara så himla rastlös och jag vet inte hur det ska gå med bara en häst... Fast det blir ju iofs två sen efter en vecka och jag lär ju ha fullt upp på jobbet, så förhoppningsvis går det bra.

Trollungen går super iaf. Skulle låna ett tvådelat bett till honom och fick låna ett av Emmas ponnybett, ja min häst är liten. Världens bästa♥

tårta nummer fem (?) på typ en vecka. den bakade johanna och paula för att johanna hade åkt av och paula hade klarat sin tenta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback