cyklar och värme och jobb och hästar och skratt och ont i knät

Mitt knä mår faktiskt ganska bra idag. Det är lite svullet och gör ont som bara den men jag kan gå och nästan rida. Det är väl bra.
Idag har det varit varmt. Lite för varmt. Det va 41 grader i solen ett tag och redan klockan sju var det 20 grader. Jag dog lite granna. Men vi har skött oss idag också, mattias är så himla snabb på att mocka så det är inte sant! Vi var klara runt fem men då löshoppade vi tre hästar. Sen biolightade rebecka sultan och cautious och jag och mattias satt och va lite sociala bara.

Lyxigt har vi det också, rebecka lagade supergod mat, igen! Jag tror minnsan att jag ska stjäla med henne till linköping så att hon får laga mat åt mig :) Ingen tårta har jag orkat baka heller, så Arnold och barnen blev lite trötta på mig och bakade chokladbollar. Det va gott :) Men nu sitter dom här och kollar på fotboll, så jag går och lägger mig nu.

sötig, inte så jättebraig bild på linus och kiki :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback