i may have failed but i have loved you from the start

Okej, en liten film från clinicen för Johan Spetz i onsdags. Det gick ju som det gick. Jag red som en gurka eller nåt annat konstigt som inte rider så bra och Cålle gick inte så bra han heller. På slutet fick vi däremot till en ganska bra runda men jag hade inte någon bra känsla i magen efter den träningen. Dessutom tror jag inte att Johan gillade mig. Unde framridningen red jag i ca en halvtimme utan att han sa ett ord till mig. Antingen tyckte han att jag red så dåligt att det inte var någon ide att säga nåt för det skulle ändå inte hjälpa (fullt möjligt eftersom jag red som en gurka), eller så tyckte han att jag red så bra så han behövde inte säga nåt (inte lika troligt eftersom jag red som en gurka) eller så har han helt enkelt något emot araber och ville därför inte hjälpa mig. Och när jag tänkte så blev jag bara arg och ville slå till honom så då red jag ju lite bättre i alla fall. Jaja, här är filmen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback