it feels like a thousond exclamation points in my heart and one big question mark constantly constantly constantly on my mind

sista dagen på jobbet. Det gick bra och var roligt :) Hoppas att jag kan jobba på Dalsätra nästa år också för det va riktigt bra! När jag kom hem lastade jag pappas lilla kithäst också åkte pappa iväg med henne. Hoppas hon sköter sig och får det bra. Sen åt jag lite tacos och nu har jag packat det allra allra sista. Så nu hoppas jag verkligen att allt är med!

sista kvällen med mina fina vänner. Alldeles alldeles strax åker jag iväg till hackås för en härlig grillkväll i hackås. Hoppas det kommer riktigt mycker människor så att jag får säga hejdå till dom! Men innan det ska jag sätta mig på taket och skriva några fina ord till min fina familj.

sista dagen i jämtland. hur ska jag klara mig utan det här? rummet är alldeles tomt och ångesten allt för stor. tänk om det här är helt fel för oss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback