fuck i hate it when i dream about you being here and wake up alone

idag började jag inte jobba förns 12. så jag hann packa ner lite tavlor och sånt innan också. rummet är alldeles tomt och det är alldeles hemskt. åkte till jobbet och fixade lite där. klockan tre åkte vi iväg till sockenstugan och bakade tunnbröd. och min shift-tangent funkar inte. det var jättefint och gott och mysigt. Sen fick jag och elina baka lite också, roligtroligt! Och nu funkar min shift-tangent igen! Åkte hem, åt ostkaka tillsammans med pudding och packade lite grejer till hästen. Hittade pappas iphone som jag har fått, glad! Packade alla mina kläder och lite till och nu ska jag sova.

Elina åker till London så jag blir själv på jobbet dom här två dagarna. Imorgon åker jag och mamma nog till kvarnen och på fredag är det grillning i hackså. Packar som en galning nu sista dagarna så att jag blir klar innan grillningen så att jag kan sova hos linnea med josefin den natten. På lördag åker vi, klockan tio. inte så mycket fjärilar i magen men lite ångest. Är det här rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback